A Story

Mehh mehh aku citer somthing kt korangkorang semuaa . Well , korang tau jerlaaa kann , perempuan kalo dah nak bergossip , satu duniaaa nak hebohkan kan kan . Same as aku laa ! :))

Okayy , camnii . Ade sorg budakk ni nickname die , Nisaa . Klo terasa , sorry ! . Die ni budakk SMKJ2 . soo , kau tahutahu jer laa perangai die nii . Budakk nii , bru msuk tuition . Lepastuuu , mulamula baek jer laa doe . Diammm jer en . Soo , aku un . Kawan r ngn die . Diee nii , mser cikguu tgh mengajarr , ber-msg jer r doe . Aku nak marah un , takut kecik hati lak enn . Sooo , aku biaa jer la . Buat bodo jer laa en . Lepastuuu , akuu dok hujungg tauu . Belah kanan . Tgh tuu , ade member aku budak JESS . Lepastu belah kri die Nisa lahh en . Mser ngahh bergurau-gurau ngn Arshad , die sebok giler doe bisingbising . Lepastu nak buat lawak , giler LAWAK doe ==' Lepastuu , kalo kau tngk die dreesing . Haihhh ==' Pkai lengan pendek , tpi pakai tudung . && die slalu cerita kt aku psl Syafeeq Daniel && semuasemua laa . Aku hnye dengarr jer laa . Aku ngn member aku bengang jer doe ngn die . Lepastuu , tadii ., Aku pindah tmpat . Dok depan Abu , . Lepastu member aku tu un ikut laa . Lastlast Nisa tu plakk menyebok doe . Soo , lantak die ahh . Lepastuu , member aku yg dok tgh tuu pindah dok sblah Joel mat itamm tu en en , . Nisaa pegi dok sblahh Jasmin . Lepastu aku sorg sorg laa . && Arshad ngn Sharul pindah tmpat dok blkg aku sebelah Abu . Soo , kitorg ckpckp r . Lepastuu , cikgu sains plakk msuk en . Mcm biase , waktu sains aku kene tolong cikgu tuliskan notaa sains kt whiteboard . && aku kuar laa en . Mser otw nakk g whiteboard tuu , boleh plakk si Nisaa ni cucuk peha aku ngn pen die . Sakit pandaii ! Aku un marahh r die pahal ttbe crik psl minahh ni . Diee buat mukaaa bodoh . Giler panaass doe hati aku mser tu . Soo , after tuu , kitorg belaja belaja . Mcm biase, Nisa tuu asyik ber-msg ngn sesaper je laa die sukaa . Okayyy pendek citer. Mser time blekk . Aku un jalan ngn member aku tuu , aku tngk depan kau tau ! Ttbe Nisa tu lggr akuu tak memasal . Mmg crik nahas giler doe budak ketot ni . Lepastuu , die boleh plak kter , " Jalan pandg depan lahh giler ! " Aku un , pndg ahh die . " Pahal kau ? Ke kau yg takpndg depan tak memasal lggr aku . " Lepastu aku teros turun tgga dgn Abu . Bengangg giler doe . Budakk bru nak crik psl . Kau ingt aku ni apee doe ? Kau tgk r next week . Aku keje kan kau . -

Thursday, July 22

A Story

Posted by Miera :) at 12:53 AM
Mehh mehh aku citer somthing kt korangkorang semuaa . Well , korang tau jerlaaa kann , perempuan kalo dah nak bergossip , satu duniaaa nak hebohkan kan kan . Same as aku laa ! :))

Okayy , camnii . Ade sorg budakk ni nickname die , Nisaa . Klo terasa , sorry ! . Die ni budakk SMKJ2 . soo , kau tahutahu jer laa perangai die nii . Budakk nii , bru msuk tuition . Lepastuuu , mulamula baek jer laa doe . Diammm jer en . Soo , aku un . Kawan r ngn die . Diee nii , mser cikguu tgh mengajarr , ber-msg jer r doe . Aku nak marah un , takut kecik hati lak enn . Sooo , aku biaa jer la . Buat bodo jer laa en . Lepastuuu , akuu dok hujungg tauu . Belah kanan . Tgh tuu , ade member aku budak JESS . Lepastu belah kri die Nisa lahh en . Mser ngahh bergurau-gurau ngn Arshad , die sebok giler doe bisingbising . Lepastu nak buat lawak , giler LAWAK doe ==' Lepastuu , kalo kau tngk die dreesing . Haihhh ==' Pkai lengan pendek , tpi pakai tudung . && die slalu cerita kt aku psl Syafeeq Daniel && semuasemua laa . Aku hnye dengarr jer laa . Aku ngn member aku bengang jer doe ngn die . Lepastuu , tadii ., Aku pindah tmpat . Dok depan Abu , . Lepastu member aku tu un ikut laa . Lastlast Nisa tu plakk menyebok doe . Soo , lantak die ahh . Lepastuu , member aku yg dok tgh tuu pindah dok sblah Joel mat itamm tu en en , . Nisaa pegi dok sblahh Jasmin . Lepastu aku sorg sorg laa . && Arshad ngn Sharul pindah tmpat dok blkg aku sebelah Abu . Soo , kitorg ckpckp r . Lepastuu , cikgu sains plakk msuk en . Mcm biase , waktu sains aku kene tolong cikgu tuliskan notaa sains kt whiteboard . && aku kuar laa en . Mser otw nakk g whiteboard tuu , boleh plakk si Nisaa ni cucuk peha aku ngn pen die . Sakit pandaii ! Aku un marahh r die pahal ttbe crik psl minahh ni . Diee buat mukaaa bodoh . Giler panaass doe hati aku mser tu . Soo , after tuu , kitorg belaja belaja . Mcm biase, Nisa tuu asyik ber-msg ngn sesaper je laa die sukaa . Okayyy pendek citer. Mser time blekk . Aku un jalan ngn member aku tuu , aku tngk depan kau tau ! Ttbe Nisa tu lggr akuu tak memasal . Mmg crik nahas giler doe budak ketot ni . Lepastuu , die boleh plak kter , " Jalan pandg depan lahh giler ! " Aku un , pndg ahh die . " Pahal kau ? Ke kau yg takpndg depan tak memasal lggr aku . " Lepastu aku teros turun tgga dgn Abu . Bengangg giler doe . Budakk bru nak crik psl . Kau ingt aku ni apee doe ? Kau tgk r next week . Aku keje kan kau . -