Heyy , dude

Ahaaaa , kalau nak membajet depan aku tak payahh laa . Aku tak kan terpikat punye ngn kau .Kalau laki yg mintak sedekah kat tepi jalan tuuh , bolehh ahh terpikat dgn aku en en . Yerlaa , kau membatak giler enn depan laki . Wouhh , hebad hebad ! Aku sukaa ,. Kalau kau ni Ratu Dunia , sure menang sial , . Kalau kau nak crik psl ngn aku kt IM , weh weh , aku pun boleh lahhh badersss ! Haihh , cubaa lahh face to face ngn akuu doe . Tak pyh nak jdi coward ! Setakat dengan spec mata nerd kau tu , alahaiii , aku petik jari je bolehh beli weh . Klau kau nak senyum jeling jeling akuu , . Dherr , ade aku kesah ke ? Duhhh , kau takpyah nak mintak konco konco kau dtg kt aku . Kau sndri laaa wehh dtg . Masalah sndri dtg sndri doe . Ade kaki ade mulut . Guna lahh ! Takyah nak bersurat surat dgn aku . Jgn smpai aku pecahkan mulut kauu . Cuma sbb kau malas nak guna . Nnati berlumba lumba gigi nak kuar dri mulut kauu tuu laahh wehh . Okayy bebs ? Kau okayy ehh ? Takde hal ? thnx :)

p/s : sumpah aku benci kau smpai kiamat !

Saturday, July 31

Heyy , dude

Posted by Miera :) at 2:48 PM
Ahaaaa , kalau nak membajet depan aku tak payahh laa . Aku tak kan terpikat punye ngn kau .Kalau laki yg mintak sedekah kat tepi jalan tuuh , bolehh ahh terpikat dgn aku en en . Yerlaa , kau membatak giler enn depan laki . Wouhh , hebad hebad ! Aku sukaa ,. Kalau kau ni Ratu Dunia , sure menang sial , . Kalau kau nak crik psl ngn aku kt IM , weh weh , aku pun boleh lahhh badersss ! Haihh , cubaa lahh face to face ngn akuu doe . Tak pyh nak jdi coward ! Setakat dengan spec mata nerd kau tu , alahaiii , aku petik jari je bolehh beli weh . Klau kau nak senyum jeling jeling akuu , . Dherr , ade aku kesah ke ? Duhhh , kau takpyah nak mintak konco konco kau dtg kt aku . Kau sndri laaa wehh dtg . Masalah sndri dtg sndri doe . Ade kaki ade mulut . Guna lahh ! Takyah nak bersurat surat dgn aku . Jgn smpai aku pecahkan mulut kauu . Cuma sbb kau malas nak guna . Nnati berlumba lumba gigi nak kuar dri mulut kauu tuu laahh wehh . Okayy bebs ? Kau okayy ehh ? Takde hal ? thnx :)

p/s : sumpah aku benci kau smpai kiamat !