Ohhh , buhsan

Ohhh , buhsann . aku semakin buhsannn . Tak tau sial nak buad apee . Sekarang kan wehweh , kawan aku semua mcm dah "pecah-pecah" . Ini tak kwn tu laa , tu tak kwn nilaaa , . Aku takphm betol laa ngn diorg ni . Best sngt ke gado lamelame mcm Setan ni ? Sudah sudah laaa tu . Mengalah jeelaa . Kalau kau nak menang sorg pun , kau takdpt apeape un . Baek mengalah je,. Lagi bagus . Kalau tak , ssh kau nak dpt kwn or backup kau . HAHAHA . cehcehh , aku kwn bkn sbb nak tmbh ramai jee tautau . Aku syg korg . Aku taknak doe geng aku gadogado . Tak baek ): Okee ekk , gottta go . Maklumlaa , aku busy laa . Bolehh online weekand jee skrg . :)

Friday, August 6

Ohhh , buhsan

Posted by Miera :) at 6:48 AM
Ohhh , buhsann . aku semakin buhsannn . Tak tau sial nak buad apee . Sekarang kan wehweh , kawan aku semua mcm dah "pecah-pecah" . Ini tak kwn tu laa , tu tak kwn nilaaa , . Aku takphm betol laa ngn diorg ni . Best sngt ke gado lamelame mcm Setan ni ? Sudah sudah laaa tu . Mengalah jeelaa . Kalau kau nak menang sorg pun , kau takdpt apeape un . Baek mengalah je,. Lagi bagus . Kalau tak , ssh kau nak dpt kwn or backup kau . HAHAHA . cehcehh , aku kwn bkn sbb nak tmbh ramai jee tautau . Aku syg korg . Aku taknak doe geng aku gadogado . Tak baek ): Okee ekk , gottta go . Maklumlaa , aku busy laa . Bolehh online weekand jee skrg . :)