Nothing Special todayy .

Sungguh amat mebosankan harini . Takde mende yg bestbest berlaku . Yes , aku pasti . Mental ku berjalan lancar harini . Aku menyiapkan Homework Mathematic dengan rajin nye . Yerlaaa , tnye pakcik aku -.-' Die siap perli perli lgi . Senang senang . Kau pikir sket umur kau bpe skrg ? Haiyaaa . Tpi nseb baek die bermurah hati 0.0 sggh takpercayeee . Aku begitu happy lepas hw dah siap . Sngt happy ! Rase sgale beban yg hrus dipikul oleh smeua murid , telah selesaii . Cewahhh


Mser BI td , yeee . Aku bru nak antar buku Bi ( C/L) . Lepas dah ade depan mate Techer Amrina , die menjerit lalu berkata Siape yg tak hantar buku C/L ni lgi ? Semua bangun Aku yg bru nak melemparkan bontot ke kerusi kayu yg tak begitu empuk , dah kene bangun . Yee , aku kene berdiri sbb anta lmbt . Seterusnya , aku disuruh menyiapkan homework itu sambil berdiri . Yee , aku terima . Aku bersama rakan karibku , Khadijah Rashidah bersama peserta yg laen membuat keje yg tidak dilengkapkan . Lepas lengkap , aku hantar . Lpeastu , end .

Semasa pembelajaran Geografi dijalankan , aku terdengar bisikan manusia dari blkg . Ia berkata Tak nampak laa Ohhh , taknampak . Baiklaa , aku mebuat keputusan untuk pindah kebelakng , iaitu tmpat Nuril blkg Syed && Faris Daniel . Ahhh , sggh bising disitu . Mungkin aku rasa nmpk bila ddk kt bkg tu , bilaaa aku smpai . Harapan ku hancur ! Si nampak gakk ahh tulisan Encik Raja Azan tu . Unik sggh tulisan die . Bilaa aku duduk blkg , aku nmpk kepala budak laki je . Soo , mmg buhsan !

End :)

MyEm0.Com

Monday, August 9

Nothing Special todayy .

Posted by Miera :) at 10:10 PM
Sungguh amat mebosankan harini . Takde mende yg bestbest berlaku . Yes , aku pasti . Mental ku berjalan lancar harini . Aku menyiapkan Homework Mathematic dengan rajin nye . Yerlaaa , tnye pakcik aku -.-' Die siap perli perli lgi . Senang senang . Kau pikir sket umur kau bpe skrg ? Haiyaaa . Tpi nseb baek die bermurah hati 0.0 sggh takpercayeee . Aku begitu happy lepas hw dah siap . Sngt happy ! Rase sgale beban yg hrus dipikul oleh smeua murid , telah selesaii . Cewahhh


Mser BI td , yeee . Aku bru nak antar buku Bi ( C/L) . Lepas dah ade depan mate Techer Amrina , die menjerit lalu berkata Siape yg tak hantar buku C/L ni lgi ? Semua bangun Aku yg bru nak melemparkan bontot ke kerusi kayu yg tak begitu empuk , dah kene bangun . Yee , aku kene berdiri sbb anta lmbt . Seterusnya , aku disuruh menyiapkan homework itu sambil berdiri . Yee , aku terima . Aku bersama rakan karibku , Khadijah Rashidah bersama peserta yg laen membuat keje yg tidak dilengkapkan . Lepas lengkap , aku hantar . Lpeastu , end .

Semasa pembelajaran Geografi dijalankan , aku terdengar bisikan manusia dari blkg . Ia berkata Tak nampak laa Ohhh , taknampak . Baiklaa , aku mebuat keputusan untuk pindah kebelakng , iaitu tmpat Nuril blkg Syed && Faris Daniel . Ahhh , sggh bising disitu . Mungkin aku rasa nmpk bila ddk kt bkg tu , bilaaa aku smpai . Harapan ku hancur ! Si nampak gakk ahh tulisan Encik Raja Azan tu . Unik sggh tulisan die . Bilaa aku duduk blkg , aku nmpk kepala budak laki je . Soo , mmg buhsan !

End :)

MyEm0.Com