Anak misali

Yerlaa , ingt lepas blek dri sk ni , nak terus bkk laptop . Ruparupanyee tak . Aku msuk dri rumah kaki ni terus masuk bilik mak aku . Wahaha , bagus sgt ahh ni . Aku tengok mak aku . Aku tnye laa , dah mkn belum , dah mkn ubt belum , dah mandi belum . Mak aku geleng jee laa . Soo , aku tnyee laa ,. Nak mkn bubur tak . Yerlaa , sblum aku kuar umah td aku suruh bibik aku masak bubur . Lepastu mak aku angguk . Aku turun bwh amek bubur . Mak aku xnak kacang ngn ikan bilis -.-' Hnye kosong sahje laa nmpknyee kankan . Aku un , suap laaa mak aku . Tp mser tngh nak bg tu , tersengih-sengih aku . Ahahah , first time lahh weh . Sper tak segan kan ? . Kau ckp siket spe ? Lepastu mak aku ckp terima kaseh bhai ! Wahh , bangge siot .

Then . Aku tnye nak teh tak . Nseb baek pns lg . -.-' aku rse . Mak aku nak ,. Aku amek laaa . Bgi minum . Aku ttbe je bebel . Aiman ni asyik game jee . Bukan nak tngk mama . Abah pun smer , smpat plak joggingjogging . Hurrr , panas betol hati aku . Mak aku ckplaa , nseb baek ade anak mama sorg ni . Ewah ewah . Terharu jgk . Mak aku ckp lgi , syg jugak Mira kat Mama yee . Ehh , selame nii , aku tak syg die ke ? o-O .

&& skrg Bibik aku ngah urut mak aku . Aku berada disebelahh die . Tukang tengok :)

p/s : iloveyou , Mom .

Saturday, August 7

Anak misali

Posted by Miera :) at 7:04 PM
Yerlaa , ingt lepas blek dri sk ni , nak terus bkk laptop . Ruparupanyee tak . Aku msuk dri rumah kaki ni terus masuk bilik mak aku . Wahaha , bagus sgt ahh ni . Aku tengok mak aku . Aku tnye laa , dah mkn belum , dah mkn ubt belum , dah mandi belum . Mak aku geleng jee laa . Soo , aku tnyee laa ,. Nak mkn bubur tak . Yerlaa , sblum aku kuar umah td aku suruh bibik aku masak bubur . Lepastu mak aku angguk . Aku turun bwh amek bubur . Mak aku xnak kacang ngn ikan bilis -.-' Hnye kosong sahje laa nmpknyee kankan . Aku un , suap laaa mak aku . Tp mser tngh nak bg tu , tersengih-sengih aku . Ahahah , first time lahh weh . Sper tak segan kan ? . Kau ckp siket spe ? Lepastu mak aku ckp terima kaseh bhai ! Wahh , bangge siot .

Then . Aku tnye nak teh tak . Nseb baek pns lg . -.-' aku rse . Mak aku nak ,. Aku amek laaa . Bgi minum . Aku ttbe je bebel . Aiman ni asyik game jee . Bukan nak tngk mama . Abah pun smer , smpat plak joggingjogging . Hurrr , panas betol hati aku . Mak aku ckplaa , nseb baek ade anak mama sorg ni . Ewah ewah . Terharu jgk . Mak aku ckp lgi , syg jugak Mira kat Mama yee . Ehh , selame nii , aku tak syg die ke ? o-O .

&& skrg Bibik aku ngah urut mak aku . Aku berada disebelahh die . Tukang tengok :)

p/s : iloveyou , Mom .