Puasa

heyyy ! Good morninggg bebeyh . Aku bru lepas sahur ni . Puasa gantiii !! Emmm , tpi aku taktau lahhh tggl brapa .., sbb aku tak kira pun . Biaa laa . Puasa smbil diet bolehh kan ? Buat taktau jer laaa . Harapharap lahh larat . Nnt tak memasal buka puasa kat sk . Mcm haritu . Ngeh ngeh ! ;) Hmmphhh. Rasa mengantuk tak kawan ? Aku mengantuk giler doee . Tpi semata-mata mahu penohkan Blog kepunyaan saya ni . , saya curicuri bukaaa ! Guna Laptop ayhh yg tersadai di atas meja di ruang tamu ni . Hahaha , skema betoi ayt . :)) Heyy , pejam celik pejam celik ., dah nak suk bulan puasa kan ? Cepat betol waktu berlalu . Nnti dah jdi Form 2 plakk . Jd senior petang kt sekolah tu . HAHHAHA . Mari buli adekadek kitaa!Lpastu budakbudak laki dah mken tggi . Alahhh , yg penting Coklat aku mken tggi . Sedapp memandang ;) Emmmm , buhsan lahh kawan . Takde mende nakk buat . SOOO , sye masuk tidoo dlu okayyy . Ngantokkk ;( Okayy . Nunytee :>

Monday, July 19

Puasa

Posted by Miera :) at 5:48 AM
heyyy ! Good morninggg bebeyh . Aku bru lepas sahur ni . Puasa gantiii !! Emmm , tpi aku taktau lahhh tggl brapa .., sbb aku tak kira pun . Biaa laa . Puasa smbil diet bolehh kan ? Buat taktau jer laaa . Harapharap lahh larat . Nnt tak memasal buka puasa kat sk . Mcm haritu . Ngeh ngeh ! ;) Hmmphhh. Rasa mengantuk tak kawan ? Aku mengantuk giler doee . Tpi semata-mata mahu penohkan Blog kepunyaan saya ni . , saya curicuri bukaaa ! Guna Laptop ayhh yg tersadai di atas meja di ruang tamu ni . Hahaha , skema betoi ayt . :)) Heyy , pejam celik pejam celik ., dah nak suk bulan puasa kan ? Cepat betol waktu berlalu . Nnti dah jdi Form 2 plakk . Jd senior petang kt sekolah tu . HAHHAHA . Mari buli adekadek kitaa!Lpastu budakbudak laki dah mken tggi . Alahhh , yg penting Coklat aku mken tggi . Sedapp memandang ;) Emmmm , buhsan lahh kawan . Takde mende nakk buat . SOOO , sye masuk tidoo dlu okayyy . Ngantokkk ;( Okayy . Nunytee :>