Edisi : Senaman

Ahhhh , baru blek dri jogging . Aduihhh . Penatpenat . Cuba teka aku buat bper pusingan ? HAHA . Mser ngah jalanjalan keliling padang Seksyen 15 tuu , ttbe ade sorg mamat nii jalan sebelah aku . Aku un pelik lahh tengok die . Aku wat bodo jerr laa . So die terus blahhh . Lepastukann , aku jogging laa dengan SEKUAT kaki akuu ni , . Aku nmpk lahhh pakcik sorg ni . Dari awl aku dtg , smpai skrg .., aku xnmpk un die berehat . Baju dah berpeluh peluh . Mmercik doe kt aku ): Aku un jauh siket . Pakcik tu aku rse lgi tua dri ayh aku , && lg tggi dri aku kot . Mmg interesting giler doe ! Forget itt . Lepastu , aku rehat lahh kt tempat bendera tu .. Aku nmpk cam muka Adiib Suhail yg ehemehem* ngn Fad tu . Tpi biler pndg blekk , mcm takk , mcm ye . Soo aku pndg lahh die . Mak die pndgpndg aku jer doe . Aku un , Pndg tempat laen laaa . Lepas habes tuuu , ckp kt ayh aku beli nasi lemak . Aku turun lahhh dri keter . Lepas tu , ckp " Kak ,. nak nasi lemak dua . 1 kaki 1 peha " Akak tu un pndg lahh aku " Dik , kaki xde laa " Aku un ckp bgi jer laaa peha . Lepastu aku pikir blek . Aku nak peha ngn kepak td . Asl lahh terckp kaki? . Haihhh . Abg kt tepi yg tgh tggu order tu , mcm nak tergelakk je . HAHAHA . malu siott

p/s * abg tu ensem ;')

Mira Mazlina

Sunday, July 18

Edisi : Senaman

Posted by Miera :) at 8:57 AM
Ahhhh , baru blek dri jogging . Aduihhh . Penatpenat . Cuba teka aku buat bper pusingan ? HAHA . Mser ngah jalanjalan keliling padang Seksyen 15 tuu , ttbe ade sorg mamat nii jalan sebelah aku . Aku un pelik lahh tengok die . Aku wat bodo jerr laa . So die terus blahhh . Lepastukann , aku jogging laa dengan SEKUAT kaki akuu ni , . Aku nmpk lahhh pakcik sorg ni . Dari awl aku dtg , smpai skrg .., aku xnmpk un die berehat . Baju dah berpeluh peluh . Mmercik doe kt aku ): Aku un jauh siket . Pakcik tu aku rse lgi tua dri ayh aku , && lg tggi dri aku kot . Mmg interesting giler doe ! Forget itt . Lepastu , aku rehat lahh kt tempat bendera tu .. Aku nmpk cam muka Adiib Suhail yg ehemehem* ngn Fad tu . Tpi biler pndg blekk , mcm takk , mcm ye . Soo aku pndg lahh die . Mak die pndgpndg aku jer doe . Aku un , Pndg tempat laen laaa . Lepas habes tuuu , ckp kt ayh aku beli nasi lemak . Aku turun lahhh dri keter . Lepas tu , ckp " Kak ,. nak nasi lemak dua . 1 kaki 1 peha " Akak tu un pndg lahh aku " Dik , kaki xde laa " Aku un ckp bgi jer laaa peha . Lepastu aku pikir blek . Aku nak peha ngn kepak td . Asl lahh terckp kaki? . Haihhh . Abg kt tepi yg tgh tggu order tu , mcm nak tergelakk je . HAHAHA . malu siott

p/s * abg tu ensem ;')

Mira Mazlina